Hva kravet gjelder vil du kunne se på den opprinnelige fakturaen i saken. Dersom vi i CrediCare har sendt deg denne fakturaen, vil du kunne laste ned kopi av den ved å logge inn i vår portal.
I noen tilfeller er det oppdragsgiver selv som har sendt den opprinnelige fakturaen til deg før CrediCare senere har tatt over innkrevingen av kravet. I disse tilfellene må du kontakte den aktuelle oppdragsgiveren direkte for å få tilgang til fakturaen og grunnlaget for kravet. Finner du ikke den opprinnelige fakturaen på MinSide eller lurer på hvem som har sendt den til deg, ta kontakt med vårt kundesenter.
CrediCare fakturerer på vegne av mange ulike oppdragsgivere. I mange tilfeller er grunnlaget for kravet taushetsbelagt informasjon fra oppdragsgiver og det vil dermed kun fremkomme generell informasjon på fakturaen om hva kravet gjelder. Vi anbefaler derfor at du kontakter den aktuelle oppdragsgiveren direkte dersom du har spørsmål til hva kravet gjelder.