Få hjelp til å administrere økonomi, betaling og rapportering med integrasjoner som knytter dine ulike fagsystemer sammen.
Systemer som ikke kommuniserer effektivt, kan føre til tidkrevende arbeid. En integrasjonsløsning knytter sammen ulike systemer, automatiserer arbeidsprosesser og forbedrer informasjonsflyten. Dette sparer både tid og ressurser, og gir en mer presis og rask håndtering av oppgaver som betaling og rapportering.
Vi tilbyr en rekke løsninger som forenkler hverdagen din gjennom vårt morselskap, Convene. Les mer om våre integrasjonsløsninger hos Convene.
Er du interessert i et samarbeid? Fyll ut dette skjemaet, så tar vi kontakt med deg.
Vi opererer i et bredt spekter av bransjer – alt fra tannlege, veterinær, håndverkere og andre små og mellomstore bedrifter.
Uavhengig av størrelse og bransje, kan vi hjelpe din bedrift med å få raskere betalt, redusere manuelle rutiner og forbedre likviditeten.
Effektiviser fakturaprosessen og få raskere betalt for tjenestene dine. Automatiserte løsninger fra CrediCare gir bedre kontroll og mindre administrasjon.
CrediCare tilbyr profesjonelle inkassotjenester for din bedrift. Vi følger opp alle ubetalte krav og slik at du kan fokusere på daglig drift, utvikling og vekst.
CrediCares kundeportaler gir deg og kundene dine full oversikt og kontroll på betalinger og saker – brukervennlig, effektivt og tilgjengelig døgnet rundt.