Våre selvbetjente kundeportaler gir både bedriften og kundene dine full kontroll og oversikt – brukervennlig og effektivt.
Få enkel tilgang til betalinger, oversikt og administrasjon med selvbetjente kundeportaler. Med enkel oppfølging og full innsikt kan både du som bedriftseier og kundene dine håndtere krav og betalinger når som helst, uten unødvendig ventetid.
Kundene får oversikt og kan betale raskt og enkelt
Du får tilgang til pågående saker, status og rapporter
Portalene er tilgjengelige for alle døgnet rundt
Vårt hovedfokus er å tilby selvbetjente betalingsløsninger som er tilgjengelige og enkle å bruke. Derfor har vi utviklet en egen portal for dine kunder som er tilgjengelig døgnet rundt. Her har de oversikt over alle betalte og ubetalte krav – og sist, men ikke minst: Det er superenkelt å gjøre opp for seg, uansett hvor i betalingsløpet sluttkunden er.
Med sikker pålogging til din portal får du fullstendig oversikt over alle saker du har til oppfølging hos oss. Her kan du også gi tilbakemeldinger på saker og hente ut nyttige rapporter til ditt regnskap.
Gi både sluttkunden og bedriften din en enkel, sikker og effektiv måte å håndtere betalinger på. Kontakt oss for en uforpliktende prat.
CrediCare tilbyr integrasjonsløsninger som gir sømløs dataflyt mellom systemene dine – for enklere økonomistyring og mindre manuelt arbeid.
Effektiviser fakturaprosessen og få raskere betalt for tjenestene dine. Automatiserte løsninger fra CrediCare gir bedre kontroll og mindre administrasjon.
CrediCare tilbyr profesjonell kundeservice på vegne av din bedrift – for bedre kundeopplevelser og mindre tid brukt på betalingsoppfølging.